System

SaldeoSMART

SaldeoSMART to nowoczesne oprogramowanie, którego zadaniem jest odczyt papierowych faktur. Dzięki tej funkcjonalności program wyręcza biura rachunkowe oraz działy księgowe w przepisywaniu faktur do programów księgowych. Oprócz technologii OCR (Optyczne Rozpoznawanie Znaków – Optical Character Recognition), oprogramowanie umożliwia również stworzenie elektronicznego obiegu dokumentów firmie oraz komunikacji z klientem.

 

Cennik dla biur rachunkowych

SaldeoSMART jest rozwiązaniem stworzonym z myślą o biurach rachunkowych. W zależności od pakietu i zakresu funkcjonalności program w mniejszym lub większym stopniu ułatwi i przyśpieszy codzienną pracę, pozwalając zaoszczędzić czas, a co za tym idzie pieniądze.

Cennik dla firm

SaldeoSMART jest rozwiązaniem stworzonym dla firm. W zależności od pakietu i zakresu funkcjonalności program w mniejszym lub większym stopniu ułatwi i przyśpieszy codzienną pracę, pozwalając zaoszczędzić czas, a co za tym idzie pieniądze.

Funkcjonalności dla biur rachunkowych

SaldeoSMART jest rozwiązaniem stworzonym z myślą o biurach rachunkowych. W zależności od pakietu i zakresu funkcjonalności program w mniejszym lub większym stopniu ułatwi i przyśpieszy codzienną pracę, pozwalając zaoszczędzić czas, a co za tym idzie pieniądze.

Asystent biura

Zaprojektowany w celu ułatwienia pracy i efektywnej komunikacji z klientami w biurze.

  • Program do wystawiania faktur dla klientów
  • Wysyłka faktur do KSeF
  • OCR faktur zakupu (w ramach 20 kredytów/mies.)
  • Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
  • Integracja z programem księgowym
Asystent księgowego

Stworzony w celu optymalizacji i automatyzacji procesów w biurze.

  • OCR faktur zakupu
  • Automaty księgujące
  • OCR wyciągów bankowych
  • Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
  • Integracja z programem księgowym
Specjalista

Doskonały wybór dla biur, pragnących zapewnić swoim klientom zaawansowane analizy.

  • Zawiera funkcje z pakietu Asystent biura oraz Asystent księgowego
  • Rozbudowane zarządzanie zadaniami pracowników biura
  • Tworzenie zadań cyklicznych
  • Zaawansowane raporty i zestawienia
  • Narzędzia do komunikacji z klientami
Ekspert

Idealny dla biur, które potrzebują obiegu dokumentów i narzędzi administracyjnych.

  • Zawiera funkcje pakietu: Asystent biura, Asystent księgowego oraz Specjalista
  • Elektroniczny obieg faktur i dokumentów dla użytkowników obiegowych
  • Wieloetapowe ścieżki akceptacji dla użytkowników obiegowych
  • Zaawansowane statystyki i analizy pracy
  • Rozliczanie zaliczek

Funkcjonalności dla firm

Bez względu na wielkość przedsiębiorstwa, warto zainwestować w system, w którym znajdują się wszystkie dokumenty związane z prowadzoną działalnością. Pakiet Moja Firma daje możliwość wystawiania oraz odbierania faktur, a także ich archiwizację.

Twój asystent

Przystosowany dla firm rozpoczynających działalność z ograniczoną ilością dokumentów, oferujący funkcje wspierające rozwój przedsiębiorstwa.

  • Program do wystawiania faktur (w ramach 5 faktur/mies.)
  • Wysyłka faktur do KSeF (w ramach 5 faktur/mies.)
  • OCR faktur zakupu (w ramach 5 kredytów/mies.)
  • E-archiwum dokumentów (w ramach 20 dokumentów /mies.)
  • Generowanie przelewów
Asystent firmy

Asystent, który zapewnia porządek w firmie oraz automatyzuje pracę z dokumentami.

  • Program do wystawiania faktur (bez limitu)
  • Wysyłka faktur do KSeF (bez limitu)
  • OCR faktur zakupu (w ramach 20 kredytów/mies.)
  • Generowanie przelewów
  • Teczki pracownicze
Specjalista

Pakiet umożliwiający profesjonalne zarządzanie i automatyzację procesów.

  • Zawiera funkcje pakietu Asystent firmy
  • OCR faktur i wyciągów
  • Automaty do rozliczania transakcji bankowych
  • Zarządzanie firmą (podstawowe)
  • Integracja z programem księgowym
Ekspert

Podnieś swoją firmę na wyższy poziom organizacji dzięki zaawansowanemu systemowi obiegu dokumentów i modułowi do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem.

  • Zawiera funkcje pakietu Asystent firmy oraz Specjalista
  • Elektroniczny obieg faktur i dokumentów
  • Zaliczki pracownicze
  • Podgląd własnej teczki pracowniczej
  • Zarządzanie firmą (zaawansowane)

Zamów bezpłatną prezentację!

Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.

Sprawdź główne funkcje

Bez względu na wielkość przedsiębiorstwa, warto zainwestować w system, w którym znajdują się wszystkie dokumenty związane z prowadzoną działalnością. Pakiet Moja Firma daje możliwość wystawiania oraz odbierania faktur, a także ich archiwizację.

Saldeo odczyt dokumentów

Moduł Odczytywania danych to element, który wyróżnia SaldeoSMART na tle programów dla księgowości. SaldeoSMART odczytuje dane z faktur, ale również z innych elektronicznych lub zeskanowanych dokumentów takich jak chociażby wyciągi bankowe.

Saldeo obieg dokumentów

To rozszerzenie Pakietu Odczytywanie Dokumentów o możliwość konfigurowania przez biuro rachunkowe obiegu dokumentów dla firmy w ramach elektronicznego archiwum dokumentów.

Saldeo komunikacja z klientem

Komunikacja z Klientami to podstawa dobrej współpracy. Uproszczenie procedur znacząco wpłynie na poziom satysfakcji obydwu stron. Pakiet Komunikacji z Klientem SaldeoSMART to intuicyjne i proste w obsłudze oprogramowanie.  Udostępniając Klientom narzędzie, w którym będą mogli m.in wystawiać swoje faktury, podglądać rozliczenia księgowe, czy otrzymywać ważne powiadomienia zyskamy opinię nowoczesnego partnera biznesowego, dbającego o swoich Kontrahentów.

Saldeo zarządzanie biurem

Program SaldeoSMART dla biur rachunkowych to nie tylko rozwiązania mające na celu poprawę jakości współpracy z Klientem. Pakiet Zarządzanie biurem został stworzony z myślą o ich właścicielach. Ułatwia kontrolę, dostarcza danych umożliwiających wprowadzenie zmian i optymalizacji.

Umów się na
bezpłatną prezentację:

    Nazwa firmy:

    Adres e-mail:

    Telefon kontaktowy:


    Wiadomość:



    ZOBACZ POZOSTAŁE SYSTEMY ERP

    Mężczyzna korzystający z oprogramowania Symfonia
    Pracownica zadowolona z systemu Wapro ERP
    Właściciel firmy korzysta z systemu SaldeoSMART
    autoryzowany partner enova365