System

System Enovatio

Enovatio to moc sprawcza managera w jednym narzędziu i automatyzacja przepływu pracy. Wybierz narzędzie, które będzie wsparciem dla Twojego zespołu, a Ty skupisz się na rozwijaniu swojej organizacji.  Uprość rzeczywistość w biznesie wdrażając moduły razem lub oddzielnie:

  • System zarządzania projektami i budżetami
  • Elektroniczny obieg dokumentów
  • Obsługa zgłoszeń helpdesk

Elektroniczny obieg dokumentów
– Enovatio Workflow

Uporządkuj dokumentację i zautomatyzuj procesy biznesowe!

Wdrażając system obiegu dokumentów Enovatio Workflow błyskawicznie przyspieszysz procesowanie dokumentów i spraw, zredukujesz koszty, dotrzymasz terminów oraz zagwarantujesz wzrost jakości pracy w organizacji.

System obsługuje i procesuje różnego rodzaju dokumenty takie jak:

  • faktury kosztowe,
  • wnioski HR,
  • zapotrzebowania i zamówienia,
  • umowy,
  • reklamacje etc.

System zarządzania projektami
– Enovatio Projects

Szybciej osiągaj cele i zwiększaj ilość prowadzonych projektów, mając tylko jedno funkcjonalne narzędzie.

System zarządzania projektami Enovatio jest centralnym miejscem współpracy, planowania, zarządzania, rozliczania i analizy projektów. Wykorzystując szereg funkcjonalności Enovatio Projects:

  • Zwiększysz skuteczność pracy zespołu projektowego
  • Poprawisz rentowność projektów i zaoszczędzisz
  • Będziesz realizować projekty w przewidywalny i konsekwentny sposób
  • Szybciej osiągniesz cele i podwoisz ilość prowadzonych projektów
  • Pozbędziesz się chaosu przez centralne miejsce danych i jeden kanał przepływu informacji.

System zgłoszeń helpdesk
– Enovatio Helpdesk

Rozwiązuj zgłoszenia jako scalony i zorganizowany zespół!

System zgłoszeń helpdesk Enovatio sprawdza się w firmach niezależnie od profilu działalności, które obsługują krótkotrwałe zgłoszenia lub sprawy typu reklamacje, awarie, błędy, zadania etc. System automatyzuje obsługę zgłoszeń bez odciągania pracowników od wykonywanych zadań strategicznych.

Zamów bezpłatną prezentację!

Porozmawiajmy jak usprawnić działanie Twojej firmy.

E-teczka HR – Enovatio HR

E-teczka pracownicza Enovatio zbiera wszystkie dokumenty dotyczące historii zatrudnienia, bez konieczności utrzymywania papierowych archiwów. Grupowane dokumenty zawierają informację na temat etapów funkcjonowania pracownika w firmie m.in. sprzed zatrudnienia, związane z zatrudnieniem pracownika i po jego odejściu. System oprócz centralnego miejsca archiwizacji dokumentów, jest wsparciem w przepływie pracy działu HR, kadr, zarządu oraz czynnościach związanych z pracownikami.

Użytkownicy o enovatio

Umów się na
bezpłatną prezentację:

    Nazwa firmy:

    Adres e-mail:

    Telefon kontaktowy:


    Wiadomość:



    ZOBACZ POZOSTAŁE SYSTEMY ERP

    Właściciel firmy korzysta z systemu SaldeoSMART
    autoryzowany partner enova365
    Pracownica zadowolona z systemu Wapro ERP
    Mężczyzna korzystający z oprogramowania Symfonia