Zdalne świadczenie usług serwisowych
Połączenie konsultanta z komputerem użytkownika
Usługi konsultacji zdalnych są świadczone przy pomocy technologii TeamViewer. Więcej informacji na temat technologii znajduje się na stronach TeamViewer
Dostęp do komputera użytkownika:
- odbywa się tylko i wyłącznie na podstawie jednorazowego zaproszenia konsultanta do przejęcia kontroli nad komputerem użytkownika
- jest chroniony algorytmem 256-bitowego szyfrowania AES
Usługi świadczone w formie zdalnych konsultacji są świadczone zgodnie z ogolnymi warunkami świadczenia usług informatycznych DAMAL.
Jeżeli akceptujesz uwarunkowania technologiczne oraz formalne świadczenia usług informatycznych w formie zdalnych konsultacji i chcesz rozpocząć sesję pracy zdalnej, kliknij na wybranego operatora:
Oświadczam, ze wyrażam zgodę, na świadczenie usług informatycznych w formie zdalnych konsultacji zgodnie z przedstawionymi warunkami i zgadzam się na rozliczane w/w usług wg cennika DAMAL - cennik usług
Rozliczanie prac następuje w przedziałach co 0,5 godziny
Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie płatne na podstawie faktury VAT zgodnie z terminem określonym na fakturze, przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy bądź gotówką.
Jeżeli odrębna umowa pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą nie stanowi inaczej, za wykonaną usługę zostanie wystawiona faktura VAT zgodnie z godzinami wykonania wskazanymi na zleceniu na podstawie cennika Usługodawcy (podane ceny w PLN netto):
Charakter | każde rozpoczęte 30 minut konsultacji |
Konsultacje informatyczne - serwis oprogramowania |
według cennka DAMAL - cennik usług |
1. Usługodawca udziela 14 dniowej gwarancji na wykonaną usługę, przy czym gwarancja nie obejmuje wad i usterek oprogramowania powstałych w sposób niezależny od czynności podjętych w ramach niniejszej umowy przez Usługodawcę. Usługobiorca ma prawo reklamowania wykonania pracy, w przeciągu 3 dni roboczych od jej potwierdzenia, jednak nie później niż podczas kolejnej zamówionej usługi. |
|
2. Gwarancja nie obejmuje strat spowodowanych wadami przedmiotu reklamacji w okresie oczekiwania na naprawę gwarancyjną oraz szkód majątkowych tj. strat pośrednich i bezpośrednich. |
|
3. Odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu dokonanych przez niego czynności, w szczególności określonych w punkcie 1 ograniczona jest wyłącznie do wysokości pobranego wynagrodzenia i nie obejmuje szkód majątkowych tj. strat pośrednich i bezpośrednich, które mogły wystąpić lub wystąpiły u Usługobiorcy. |
|
4. W przypadku przyjazdu serwisanta Usługodawcy do naprawy usterki albo wady i stwierdzeniu przez niego, że usterka wynika z przyczyn nie pozostających w związku z wykonanymi przez Usługodawcę czynnościami, reklamacja nie będzie uznana, a koszty związane z przyjazdem Usługodawcy poniesie Zamawiający zgodnie z cennikiem Usługodawcy. |