Umowy serwisowe
Umowa Serwisowa dedykowana jest Użytkownikom Systemów
- Symfonia i Symfonia ERP
- enova365
- Asseco WAPRO
, których potrzeby biznesowe wymagają stałej, indywidualnej opieki konsultantów oraz pomocy w pracy nad rozwojem zainstalowanych programów.
W ramach Umowy Serwisowej zapewniamy:
- priorytet w dostępie do konsultacji wdrożeniowców
- skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów
- bezpośredni kontakt z osobami wyznaczonymi do obsługi
- bezpłatne instalacje aktualizacji zakupionych programów
- powiadamianie o nowych wersjach programów
- pomoc w tworzeniu indywidualnych rozwiązań
W sytuacjach kryzysowych, w ramach Umowy, jesteśmy w stanie zagwarantować priorytetową obsługę przez wszystkie działy naszej firmy zajmujące się świadczeniem pomocy Użytkownikom Systemów informatycznych.
Pomoc ta obejmuje zarówno stronę techniczną, jak i konsultacja z zakresu funkcjonowania systemów.