Symfonia

Symfonia - Oprogramowanie dla firm

Wymiana danych z Bankiem

Przyjazny Bank Forte

służy do wymiany dwukierunkowej danych pomiędzy Forte FK, a systemami bankowymi. Ponadto jego funkcjonalność rozszerza rosnąca liczba modułów pomocniczych automatyzujących procesy związane z rozliczaniem rozrachunków w systemie Forte FK i realizacji zewnętrznymi systemami.


 

Nasz Bank

usprawnia komunikację pomiędzy programami Sage (System Symfonia i System Zarządzania Forte), a bankami obsługującymi rachunki firmowe. Atutem aplikacji jest szybsze przesyłanie danych do systemów bankowości elektronicznej. Program pomaga unikać błędów, które często towarzyszą ręcznej obsłudze płatności. Aplikacja współpracuje z najbardziej popularnymi w Polsce systemami bankowości elektronicznej. Obsługa każdej płatności staje się prosta i przyjemna.

 

 

e-Dokumenty

to aplikacja do zarządzania i archiwizacji dokumentów elektronicznych, będących w obiegu przedsiębiorstwa m.in.: faktur elektronicznych, umów elektronicznych. Jest też centralnym miejscem, gdzie przechowywane są informacje o rachunkach bankowych, przelewach elektronicznych, operacjach na rachunku bankowym. W zakresie e-przelewów współpracuje z bankami: Alior Bank, BNP Paribas, BPH, PEKAO, PKO, ING, BZ WBK, Raiffeisen Bank, BRE, BGŻ i Millennium.

Program e-Dokumenty gwarantuje bezpieczny obrót fakturami elektronicznymi. Umożliwia ich wysyłanie oraz przechowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.