Symfonia

Symfonia - Oprogramowanie dla firm

Opcje dodatkowe
 

Zobacz, jakie masz możliwości i opcje rozszerzeń modułu podstawowego, żeby praca z Sage Symfonia Start Księgowość była w jak największym stopniu dopasowana do potrzeb Twojej firmy.
 

e-Box

e-Box to opcja dodatkowa ułatwiająca pracę w cyfrowym świecie. Zapewnia bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwia obsługę e-Dokumentów i e-Deklaracji.

Szczegółowe informacje

  • pełna obsługa procesu księgowego: od momentu wystawienia e-faktury, przez wysłanie do kontrahenta, odebranie potwierdzenia jej otrzymania, aż po dekretacje na kontach, zaksięgowanie i archiwizację;
  • tworzenie  e-deklaracji podatkowej firmy oraz pracowników
  • podpisywanie i wysyłanie e-deklaracji do serwisu Ministerstwa Finansów oraz odbieranie urzędowego potwierdzenia odbioru (UPO)
  • możliwość tworzenia e-faktur sprzedaży w formacie zatwierdzonym przez instytucje rządowe;
  • bezpieczne i zgodne z prawem wysyłanie e-faktur z wykorzystaniem szyfrowanych transmisji danych (SSL) we współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl;
  • odbieranie elektronicznych faktur zakupu oraz ich archiwizacja;

 Zalety

  • obniżenie kosztów związanych z obsługą i archiwizacją dokumentów;
  • zapewnienie bezpieczeństwa prawnego w obszarze operacji elektronicznych;
  • automatyzacja oraz uproszczenie procesu składania deklaracji;
  • oszczędność czasu potrzebnego do przygotowania formularza podatkowego;
  • zapewnienie bezpieczeństwa w obszarze obrotu e-fakturami;
  • bieżący dostęp do informacji o statusie sporządzonych deklaracji
 

Raporty graficzne


Raporty graficzne to dodatkowa opcja pozwalająca na rozszerzenie podstawowych funkcjonalności programu.Umożliwia tworzenie dowolnych zestawień za pomocą tabel przestawnych oraz wizualizację analizowanych danych w postaci czytelnych wykresów.

Szczegółowe informacje

  • dostęp do raportów graficznych i zestawień analitycznych;
  • predefiniowane wykresy i raporty dotyczące najważniejszych obszarów;
  • możliwość definiowania własnych raportów graficznych i zestawień;
  • dostęp do bieżących danych o stanie firmy w postaci czytelnych i przejrzystych zestawień wzbogaconych o dane graficzne w postaci wykresów;

Zalety

  • umożliwia łatwy i szybki dostęp do niezbędnych informacji;
  • pozwala na zdefiniowanie własnych zestawień graficznych
  • oszczędza czas niezbędny do przygotowania raportów